Nimate lastne spletne trgovine? Odlično, pričnite prodajati BREZPLAČNO na platformi Naš Market.

ODSTOP OD POGODBE

Kot kupec imate pravico, da nam v 14 dneh od prevzema artiklov sporočite da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Artikle je potrebno vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če prejeto blago vrnete v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu. Vračilu priložite ta obrazec in račun. Če ste morda artikel že začeli uporabljati odstop od pogodbe žal več ni možen. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. V primeru pošiljk z odkupnino si pridružujemo pravico sorazmernega zmanjšanja vrnjene kupnine. Priporočamo, da pošiljko pošljete priporočeno ter da blago ustrezno pripravite za transport.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita oz. v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovem zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podatki potrošniku pisen odgovor.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:
– Odpravo napako
– Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali celotnega zneska artikla
– Zamenjavo artikla
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Dodatna navodila/napotki za uveljavljanje stvarne napake:
– Artikel lahko osebno dostavite v našo poslovalnico in izpolnite formular za uveljavljanje stvarne napake. S seboj prinesite tudi dokazilo o nakupu (račun, trr izpis)
– Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki (za prejem formularja nam pišite na info@nasmarket.si) in kopije računa.
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o  tem v naprej dogovorite preko el.naslova info@nasmarket.si. V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali pismonošo, ki bo prevzel pošiljko.

 

Preberite tudi...